7.1.12

malutki nowy roczek:)

Krok za kroczkiem nowy roczek, lubię ten czas :) początki...zawsze to lubiłam ,nowy początek roku,zeszytu,książki,biel czystej kartki-wszystko można zacząć od nowa.Postarałam się i pozamykałam pewne sprawy w 2011, wysprzatałam mieszkanie z kurzów 2011-nawe tych pod kapną;). Wszystko co trzeba zostało za mną, to czego potrzebuje,kocham ,marzę przenoszę i planuję na 2012.Powstał kalendarz, tym razem taki na moją miarę-bo w tych kupionych zawsze mi czegoś brakowało.Ma okładkę z motywem obrazu jednego z moich ulubionych artystów-A.Muchy-co ma przypominać o sięganiu po farby i inne sprzęty, które zaczęły się już dobrze kurzyć,jest zawieszka aparatu który mam nadzieję będzie jeszcze bardziej intensywnie użytkowany w tym roku,i sporo miejsca na wklejanie zapisywanie mazajowanie, rysowanie itp.:)Powstała lista celów i spraw do załatwienia.Z najważniejszych spraw-zrobienie prawa jazdy-koniecznie-dzięki Bogu-ktoś dał mi ostatnią szansę i przeniósł nowe przepisy na 2013;)Jest jeszcze postanowienie przeczytania jednej książki tygodniowo projekt52(będą recenzje,będą;)),jednego zdjęcia dziennie-projekt365,no i projekt do którego wciągnęła mnie immacola!!!za co dziękuje !!! Liftonoszki edycja 2012:)))-dzięki temu dziś powstał mój pierwszy w życiu scrap!!! były kartki,notesy,pudełka,a teraz kolej na scrapy:)tyle zdjęć czeka :)jest jeszcze kilka pomysłów ale to wyjdzie w praniu, jeśli uda mi się rozciągnąć dobę ;)
                 W Nowy rok wkroczyliśmy bardzo rodzinnie,turlając się na dywanie z aparatem w ręku,byliśmy co prawda na imprezie,ale pan Adam w pewnym momencie stwierdził,że zabiera zabawki i idzie do domu,bo towarzystwo za stare-dosłownie,spakował klocki i zrobił swoje znane już"pa-pa", imprezę kontynuowaliśmy już w węższym gronie;).
i scrap z kawałkiem zdjęcia- kawałka mojego obrazu ;)


4 komentarze:

  1. To może odgapię niektóre pomysły ;p
    elulu

    OdpowiedzUsuń
  2. Odgapiaj, odgapiaj będzie raźniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz jaka reklama pod mejlem mi się ukazała:
    szukajacboga.com

    Okulista mi mowila na wizycie trzeba wierzyc...ja zaciskam oczy i sie staram..

    OdpowiedzUsuń
  4. :) znaki ,znaki kochana,czasem aż tak dosadne;) pozdrawiam.Też wierzę,że będzie dobrze:)

    OdpowiedzUsuń